RSS

مورد عجیب بنجامین باتن

20 مهٔ

benjamin

فیلم بنجامین باتن رو بارها و بارها نگاه کردم و حسابی ازش لذت بردم! فیلم فوق العاده ای بود.

این فیلم داستان مردیه که برعکس زندگی می کنه، یعنی وقتی به دنیا می یاد پیری هست و در سال های زندگیش همینطوری جوان و جوان و جوانتر می شه طوری که در نهایت در کودکی از دنیا می ره ، البته از حق هم نگذریم برت پیت خیلی خیلی خوب این نقش رو در آورده بود.

فیلم فوق العاده ای بود. به همتون پیشنهاد می کنم این فیلم رو ببینید! نمی دونم شما هم مثل من هستید عاشق تخیل و با همین تخیلتون همیشه فکر می کردید که مثلا اگه ما یه پا نداشتید یا سه تا دست داشتیم یا نمی دونم هر چیز عجیب و غریب ( از نظر زندگی آدمی ) داشتیم چه طوری می شد دنیا و چه طوری می خواستیم زندگی کنیم … این فیلم دقیقا بخشی از این کنجکاوی شما رو پوشش می ده.

هرچند که من با فلسفه فیلم هم حسابی لذت بردم …

برای خاتمه شما رو دعوت می کنم به پادکستی که یک پزشک منتشرش کرده گوش بدید.

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در مه 20, 2009 در فیلم

 

پاسخی بگذارید

 
