RSS

چرا به کروبی رای خواهم داد؟

26 مهٔ

38

راستش من تا قبل یک هفته پیش، نظرم روی میرحسین موسوی بود اما پس از شنیدن حرفهای انتخاباتی و همینطور صحبت های انتخاباتیش در روز ثبت نام در 10 دوره ریاست جمهوری، دیدم حرفهاش همون ادبیات دوره خاتمیست.

من دنبال آدمی با روحیه خاتمی برای سیاست نیستم، من دنبال شخصی هستم که قدرت بیانش مانند احمدی نژاد باشه و اگه واقعا قراره تغییری اتفاق بیفته یک حال ردیف به جماعت راستی بده …

پس از اون با یه بررسی کوچیک دیدم بابا کروبی دور و ورش خیلی خیلی خیلی انسانهای بزرگی جمع شدن! که من یکیشون خیلی نظرم رو به خودش جلب کرد و اون دکتر نیلی یکی از بزرگترین اقتصاددان های ایران بود. همینطور دکتر سروش هم بیانیه رو در مورد حمایت از کروبی بیان کرده بود.

خلاصه باز آنچنان تمایلی نداشتم تا اسرار بانو ( آخه اون زودتر از من گرایش به کروبی پیدا کرده بود ) در جستجوی سایت کروبی بودم که ناگهان با چیزهای عجیب غریبی که فکر نمی کردم که مسئول بدونه اصلا اونها چیه ، چه برسه به استفاده اش روبرو شدم!

یک سر به سایت کمپین 88 بزنید! بلاگ ! آرشیو فایل های ویدئویی در یوتوب، فیس بوک، لیست کارها و برنامه ها در گوگل کلندر و یک نظر سنجی بی نظیر در سایت!

این اولین باره که می بینم یک نفر آدم های واقعا باهوش و کاری رو دور هم جمع می کنه و به جزء اون قدرت بیان فوق العاده ای داره و از هیچ چیزی ترس نداره!
 
2 دیدگاه

نوشته شده توسط در مِی 26, 2009 در سیاست

 

2 پاسخ به “چرا به کروبی رای خواهم داد؟

  1. مه سا

    مِی 31, 2009 at 5:50 ق.ظ.

    همه با هم:
    کروبی دوست داریم(2)

     
  2. مه سا

    جون 11, 2009 at 2:48 ب.ظ.

    میبینم که این پست هنوز به قدرت خودش باقیه
    کروبــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

     

بیان دیدگاه