RSS

بید مجنون

20 اوت

بید مجنون فیلم فوق العاده زیبایی هست. من عاشق بازی های پرویز پرستویی هستم. هرچند که خیلی ها نقدش می کنند که سبک فیلم هایی که بازی می کنه به یک شکل هست.

این فیلم ششمین فیلم مجید مجیدی هست که کارگردانی کرده. این فیلم را خود مجیدی نویسندگی وکارگردانی و تهیه کنندگی اش رو به عهده داشته.

آهنگ سازی بی نظیر این فیلم هم کار احمد پژمان هست که دیگه نیاز به معرفی نداره.

داستان فیلم داستان زیباییه. داستان ما آدمیان که تا پیش از بدست آوردن یک چیز یا بهتر بگم در آرزوی بدست آوردن یک چیز هستیم و از خدا می خواهیمش و همه ما ادعای می کنیم که خدایا اگر این رو به من بدی به خدا قسم من مثل بقیه نخواهم بود و از این نعمتی که دادی به بهترین شکل استفاده می کنم. اما بعد از بدست آوردن اون همه چیز ها رو فراموش می کنیم.

فیلم رو دوست دارم و واقعا باعث می شه آدم یه تکون به خودش بده و کمی در مورد خیلی چیزها فکر کنه.

نمی دونم چرا دیروز … اما یه دفعه باز به سرم زد این فیلم رو جستجو کنم و ببینم. به شمام پیشنهاد می کنم اگر می خواید یاد قول و قرارهاتون با خدا بیافتید حتما این فیلم رو ببینید

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در اوت 20, 2012 در فیلم

 

برچسب‌ها: ,

پاسخی بگذارید

 
