RSS

سم زدایی

31 اوت

این روزها فیس بوک برام متفاوت شده … حرف ها بوی مردگی می ده، انگار اصلا این حرفها رو درک نمی کنم.

یکی از دل پر گفته، یکی از مردانگی، یکی از زنانگی، یکی از گریه … یکی از غم … … … …

و من دیگه نمی تونم درک کنم … دیگه برام قابل درک نیست ! حرفهایی که روزی هر کدوم رو می خوندم کلی لذت می بردم و سعی می کردم یادداشتتون کنم یا تو وال خودم رو فیس بوک به اشتراک بذارم تا دیگران هم بخونن و لذت ببرن.

دیگه نوشته های روشنفکرانه ، نوشته های غم ناکانه، نوشته های ناکامانه و خلاصه هرچی فکر کنید برام بی معنا شده … انگار دیگه هیچ کدوم رو نه می تونم بفهمم نه می تونم درک کنم. انگار همه این نوشته های سم آلود ، نوشته هایی که بوی مردگی می ده اگه تو همون نقشه جغرافیایی گربه باشی برات معنا پیدا می کنه و زیبا می شه.

وقتی حالت بده، برای چند دقیقه می ری بیرون و انرژی می گیری می یای … وقتی حالت بده یک کاری می تونی بکنی مطمئنا که حالت خوب شه. وقتی حالت بده یک راهی برای حال خوبی داری.

و اصلا اینجا دیوانه ای که حالت بد باشه؟

و راه حل های من برای اونهایی که اون داخل هستند راه گشا نیست. و نه من اونها رودرک می کنم و نه اونها من رو …

خیلی چیزها دیگه معناش داره از ذهنم می ره ، نمی دونم شاید داره سم زدایی ازم می شه …

هرچی هست می دونم از اون احساس مزخرفی که قبلا داشتم که حتما باید از این حرفهای فلسفی سم آلود بزنی و هی بزاری رو والت تا همه فکر کنن یه چیزی می فهمی و اصلا فهمیدن تو در گرو این جوری فکر کردنه ، رها شدم …

هم حس ناراحت کننده ای دارم، چرا که دوست دارم همه اونهایی که دوست دارم یا می شناسم هم احساس من رو درک کنند و بعد از درک اون آیا باز این نوشته ها براشون معنا پیدا می کنه؟

هم حس خوشحال کننده که از خیلی چیزهای مزخرف که فکر می کردم خیلی خداست ، رها شدم و حالا می تونم به خیلی چیزهای قشنگتری فکر کنم … چیزهایی که مثل خوره در وجودم نمی یفته … چیزهایی که برعکس من رو پر از انرژی می کنه.

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در اوت 31, 2012 در روزمرگی

 

پاسخی بگذارید

 
